Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł! Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

Dieta niskobudżetowa dla osób trenujących, ale nie dysponującym zasobnym portfelem

1 Posiłek 8.00

1 torebeczka ryżu + pół litra mleka + banan możesz także zamiast ryżu zastosować makaron lub płatki owsiane + jabłko

2 Posiłek 11.00

Twarożek + 3 kromki chleba razowego + banan + pół litra wody mineralnej

3 Posiłek 14.00

3 kanapki z chudą wędliną (zamiennie możesz zastosować ser żółty) + pomidor + pół litra wody

4 Posiłek 17.00

Ziemniaki lub Ryż lub kasza z solidną porcją mięsa. Do tego surówka ze słoiczka 0.5 litra wody mineralnej

5 Posiłek 20.00

3 kanapki z chudą wędliną (zamiennie możesz zastosować ser żółty) + pomidor + pół litra wody + Jogurt + banan

Przed snem

Pół litra mleka (zmiksowane z dwoma białkami jaja kurzego) Białko wspomoże proces anabolizmu.