Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł! Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

Dieta na masę

I Posiłek 8.00


10 łyżek płatków owsianych,0.5 litra mleka,banan,1 tabletka Centrum, szklanka soku pomarańczowego.

II Posiłek 12.00

3 kanapki z chudą wędliną+pomidor,1 Jogo drink do picia.0,5 litra wody mineralnej.

III Posiłek-Obiad 16.00

Najlepiej Ziemniaki lub Ryż lub kasza z solidną porcją mięsa. Do tego surówka ze słoiczka 0.5 litra wody mineralnej.

O 17.30

Zaczynasz trening, stosujesz 6-8 powtórzeń. ruch opuszcza znacznie wolniejszy niż unoszenia. Tylko ćwiczenia na wolnych ciężarach chodzi Ci o budowanie mięśni.Przerwy miedzy seriami ok 2 minut.W czasie treningu wypijasz 1.5 litra wody.

IV Posiłek 20.00
 
Ryż-100 g puszka tuńczyka kefir.1 tabletka Centrum,Jedno jabłko.

V Posiłek 30 minut przed snem

30 gram odżywki białkowej zmiksowanej z 200 ml chłodnego mleka.